أخبار عاجلة
الأخبار المتوقعة اليوم الثلاثاء 18 فبراير -
فيروس كورونا يهدد العوائد المتوقعة لشركة أبل -
طرح أفخم بنتهاوس بدبي في «سيرينيا ريزيدنسيز» -

بالفيديو.. الإعلامية “بسمة وهبة” تهدد بفضح لاعب كرة شهير .. والجمهور يخمن من المقصود!

بالفيديو.. الإعلامية “بسمة وهبة” تهدد بفضح لاعب كرة شهير .. والجمهور يخمن من المقصود!
بالفيديو.. الإعلامية “بسمة وهبة” تهدد بفضح لاعب كرة شهير .. والجمهور يخمن من المقصود!

اليكم تفاصيل هذا الخبر بالفيديو.. الإعلامية “بسمة وهبة” تهدد بفضح لاعب كرة شهير .. والجمهور يخمن من المقصود!

سبورت المرصد: هاجمت الإعلامية المصرية بسمة وهبة، لاعب كرة قدم في نادي مصري شهير، بسبب عدم التزامه وانضباطه.

وأوضحت بسمة خلال برنامجها “كل يوم” على قناة ON E، دا دبوس بس هنشك بيه لاعب كرة قدم شهير ، ماصنشي العشرة ولا افتكر السنين الحلوة اللي قضاها جوا ناديه، لاعب موهوب وخد كل الدعم من النادي ومن الجماهير.. خد دعم ومساندة مخدهاش لاعب غيره ومع ذلك صمم على الفشل وخذل كل اللي وقفوا جنبه”.

وتابعت: “قرر يكمل في طريق الضياع.. وأهل الكورة عارفين إن الالتزام هو اللي بيخلي لاعب يبقا في السما وكل الناس تشاور عليه زي محمد صلاح.. وعدم الالتزام هو اللي بيدمر مواهب كتيرة زي اللاعب اللي بنتكلم عنه النهاردة.

وأضافت ” اللاعب اللي بنكلم عليه يبدأ اسمه بحرف الصاد ، مركون على الدكة وعنده مشاكل كتير، رغم إنه في نادي أي لاعب في مصر يتمنى بس يعدي من قدامه”.

ووجهت بسمة حديثها للاعب قائلة: “ده أنت أكتر لاعب ناديه صبر عليه في مصر، وكان كل الناس بتحسدك على صبر ناديك عليك على غير العادة، تقوم في عز ما الناس كلها واقفة في ضهرك وعاوزه تساعدك عشان تقف على رجلك، تروح آخر الأسبوع اللي فات تسهر للصبح ، أنت عارف فين ،  عند كورنيش النيل الجيزة.. افتكرت؟ كسبت ايه بقا من اللي أنت عملته هناك واللي أنت كنت فيه ده، طب شكلك أيه أمام الناس اللي كانت قاعدة أمامك وجمهورك ؟!”.

واستكملت حديثها: “لعلمك أنا مرضيتش انزل صورتك عشان الناس اللي كانت معاك، بس المرة الجاية هقول اسمك فخلي بالك”.
وربط الجمهور تهديدات بسمة وهبة، بلاعب النادي الأهلي صالح جمعة، وتداولوا مقطع الفيديو بكثافة على مواقع التواصل الاجتماعي، مشيرين إلى أن الأمر واضح تماما وكان ينقص أن تقول اسمه كاملا. وارتبط صالح جمعة في أوقات كثيرة، بالسهر حتى الصباح، بالكازينوهات، كما تم تداول أكثر من صورة له في وقت سابق مع فتيات، الأمر الذي كان يدفع النادي الأهلي لتوقيع عقوبات مغلظة ضده، ومنحه فرصا كثيرة من أجل الالتزام، حتى غاب الأسبوع الماضي عن المران 4 أيام على التوالي، ليقرر النادي رحيله سواء بيع نهائي أو على سبيل الإعارة.

السابق فيديو.. مشاجرة جماعية بين فريقي "جبة" و"القوارة".. و"شرطة حائل" تتدخل
التالى كارتيرون يعقد محاضرة بالفيديو للاعبي الزمالك